مشاوره تحصیلی، عنوان پایان نامه (مطلب ارسالی از مهدي مولوي وردنجاني)
وب تخصصی مراقبت های ویژه پرستاری
اشتراک اطلاعات در مراقبتهای ویژه

سلام . مهدي مولوي وردنجاني هستم. كارشناس ارشد پرستاري مراقبت هاي ويژه. آماده مشاوره تحصيلي در ارتباط با نحوه مطالعه و انتخاب موضوع طرح هاي پژوهشي و پايان نامه.

 آماده همکاری در زمینه انجام طرح های نحقیقی بخصوص در زمینه طب مکمل ( رفلكسولوژي)

mehdimolavi@rocketmail.com

مدیر سایت: با تشکر از آقا مهدی؛ شما هم میتونید به دوستانتون راهنمایی بدین؟ منتظریم

 

 



نظرات شما عزیزان:

مصطفی یوسفی وردنجانی
ساعت14:23---5 آبان 1396
سلام ودرود خدمت استاد عزیز اقای دکتر مولوی استاد بنده ارشد اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران هستم درخواست داشتم تو زمینه طرح های بیمارستانی یه مشورت با شما داشته باشم ضمنا بنده همشهری شما هستم اگه لطف کنید و به من یه ایمیل بزنید ممنون میشم . با تشکر Yousefivardanjani@gmail.com

زهرا اسماعیلی
ساعت23:50---15 مرداد 1396
سلام دانشجوی ارشدپرستاری ویژه هستم در موردانتخاب عنوان پایان نامه راهنمایی کنید

علی همتی
ساعت0:50---2 تير 1396
سلام استاد دانشجوی ارشد ویژه هستم ،خواستم یه عنوان راهنمایی بفرمایید، ممنون می شم

سارا
ساعت14:47---4 ارديبهشت 1396
سلام دانشجوی ترم 2 داخلی-جراحی هستم لطفا در حوزه دیابت یه موضوع میخوام

پورهاشمی
ساعت0:33---15 شهريور 1395
سلام دانشجوی ارشد ویژه هستم لطفا در مورد انتخاب موضوع
پایان نامه راهنمایی بفرمایید .


علی
ساعت10:58---25 مرداد 1395
سلام ایا شما کار پایان نامه انجام میدهید درصورت بلی هزینه را به ادرش نوشته شده ایمیل بزنید ممنوم میشم

طیبی
ساعت8:48---28 ارديبهشت 1395
سلام من دانشجوی ارشد رشته NICUهستم برای عنوان پایان نامه خیلی مشکل دارم میخوام یه موضوع خوب وبه روز باشه و برای چاپ مقاله راحت بتونم چاپ کنم لطفا راهنمائی خیلی سریع میکنید

حسن
ساعت18:34---26 اسفند 1393
لطفا اگه موضوع پایان نامه در مورد بخش ویژه دارید بگید.من در مورد ملاقات بیمار و تاثیر ان دوست دارو کار کنم راهنمایی کنید

معصومه
ساعت23:07---29 آذر 1393
با سلام برا پایان نامه خیلی اظطراب دارم و موضوع جالب و جدید در رابطه با مراقبت ویژه به ذهنم نمیاد خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم.

fatemeh
ساعت23:51---14 مهر 1393
سلام دانشجوی ارشد مراقبت ویژه ترم 1 درمورد عنوان پایان نامه در مورد بخش جراحی قلب باز ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید هر عنوانی پیدا میکنم یا کار شده است یا قابلیت اجرا ندارد.

فاطمه
ساعت23:37---6 شهريور 1393
سلام من دانشجوی ترم 3 ارشد ویژه هستم ممنون میشم ازتون که در مورد انتخاب عنوان در زمینه زخم بستر راهنمایی کنید(کار مداخله ای)

الینا
ساعت11:43---10 تير 1393
دانشجوی ارشد پرستاری ویژه هستم در رابطه با موضوع پایانامه ( قلب) کار مداخله ای لطفا راهنمایی نمایید.

رخساره
ساعت23:12---3 خرداد 1393
سلام شبتون بخیر دانشجوی ارشد نوزادان شیرازم تو انتخاب عنوان ازتون کمک میخواستم لطفا منو راهنمایی کنید

sara
ساعت19:16---5 ارديبهشت 1393
سلام ترم 2 ارشد پرستاری هستم در مورد موضوع پایان نامه (ترجیحا در دیالیز) کمک می خواستم .

کبری
ساعت20:21---24 فروردين 1393
دانشجوی ترم دو ارشد مراقبتهای ویژه نوزادان ممنون میشم در مورد انتخاب عنوان پایاننامه کمکم کنید.

سارا
ساعت22:34---22 آذر 1392
سلام.ترم3 پزستاری ویژه هستم هنوز نتونستم عنوان پیدا کنم همش میگن این تکراریه,این nursing نیست و... چیکار کنم ؟(اول راه کلافه شدم)چقدر مهمه که عنوان مداخله ای باشه یا توصیفی؟

مینا
ساعت16:25---1 آذر 1392
سلام
دانشجوی ارشد پرستاری ویژه هستم.
میخواستم در انتخاب موضوع کمکم کنید.
مرسی


پرهام
ساعت0:42---23 مهر 1392
سلامارشد ویژه هستم میخواستم در مورد انتخاب موضوع راهنمایی بفرمائید ممنون میشم
پاسخ: hi, plz call me for consultation 09124121179


mina
ساعت16:14---12 مرداد 1392
با سلام دانشجو ترم 4 پرستاری کرمان
میخوام بدونم از کی وبا چه درسهایی شروع کنم


افشين
ساعت21:21---11 فروردين 1392
سلام مي خواستم در مورد انتخاب موضوع راهنماييم كنيد.

مهدی مولوی وردنجانی
ساعت16:09---19 اسفند 1391
سلام. مهدی مولوی هستم. فارغ التحصیل ارشد پرستاری ویژه.


اماده همکاری و راهنمایی در طرح های تحقیقاتی می باشم.


مهدی مولوی وردنجانی
ساعت15:48---19 اسفند 1391
سلام. مهدی مولوی هستم. فارغ التحصیل ارشد پرستاری ویژه.
اماده همکاری و راهنمایی در طرح های تحقیقاتی می باشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط
آخرین مطالب